Producenci

playboy

PROGRAMOWANIE WIELOPLATFORMOWE Z C++ I WXWIDGETS 3 WARZECHA 1110 STRON

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 Dni
Cena: 193,19 zł 193.19
ilość szt.
Zyskujesz 15 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: WYDAWCA
Kod produktu: 466D-306E4

Opis

Biblioteka wxWidgets jest potężnym, wieloplatformowym narzędziem, stworzonym do pisania aplikacji okienkowych, przeznaczonych dla wszystkich popularnych systemów operacyjnych. Jest wzbogacona o szereg narzędzi, umożliwiających realizację większości zadań i wymagań stawianych przed nowoczesnymi programami - w tym m.in. pełną obsługę współbieżności, obsługę protokołów sieciowych, czy też obsługę nowoczesnego OpenGL, choć to jedynie mała część jej możliwości. Co ważne, licencja wxWidgets pozwala na jej dowolne wykorzystanie w projektach każdego rodzaju, natomiast bogaty zestaw rozszerzeń znakomicie zwiększa zakres, w którym może być stosowana. Biblioteka wxWidgets jest wykorzystywana między innymi przez NASA do tworzenia oprogramowania pracującego z teleskopami kosmicznymi, a także przez koncern zbrojeniowy Lockheed Martin, czy też firmę AMD. Z jej pomocą stworzono szereg popularnych aplikacji, takich jak FileZilla, CodeLite, czy RapidSVN, a także wiele innych. Niniejsza książka to kompleksowy i wyjątkowy przewodnik po wxWidgets. To publikacja skierowana do wszystkich programistów C++ – także tych, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie programowania GUI i programowania wieloplatformowego. Każdy kolejny rozdział wprowadza Czytelnika w coraz bardziej złożone i zaawansowane techniki wxWidgets, a zawarte w niej liczne przykłady kodu można uruchomić na większości popularnych platform systemowych. Możliwe będzie poznanie m.in. wyglądu struktury aplikacji wxWidgets oraz działanie i możliwość wykorzystania kluczowych typów wxWidgets takich jak wxString czy wxDateTime.

Dzięki lekturze Czytelnik nauczy się:

jak utworzyć pierwsze okno, wzbogacając je o pasek stanu i pasek menu oraz inne elementy i kontrolki GUI,

pracować ze standardową i dynamiczną obsługą zdarzeń,

pisać atrakcyjne programy,

wykorzystywać standardowe okna dialogowe oraz pisać własne i kontrolować pozyskiwane przy ich pomocy dane wejściowe,

pracować z plikami, czy formatem XML,

przechowywać konfigurację programu,

tworzyć aplikacje obsługujące różne języki,

w jaki sposób napisać własny serwer oraz aplikację kliencką, stworzyć własnego klienta FTP, czy obsłużyć protokół HTTP,

projektować oraz realizować własne kontrolki GUI,

korzystać z innych zaawansowanych komponentów biblioteki,

umożliwiających tworzenie nowoczesnych aplikacji komputerowych różnego typu.

 

KSIĄŻKA DOSTEPNA OD 20.08.2018 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium