
- Kultura i rozrywka
- Książki i Komiksy
- Książki
- Fizyka i Astronomia
- Literatura piękna, popularna i faktu
- Książki dla młodzieży
- Książki naukowe i popularnonaukowe
- Książki biznesowe
- Literaturoznawstwo
- Matematyka, statystyka
- Historia, archeologia
- Encyklopedie, słowniki, leksykony
- Książki o filozofii
- Sztuka, kultura i etnologia
- Filologie, językoznawstwo
- Religioznawstwo, nauki teologiczne
- Książki o biologii, ekologii
- Książki o psychologii, socjologii
- Technika, nauki techniczne
- Książki o prawie
- Politologia, stos. międzynarodowe
- Pedagogika, resocjalizacja
- Książki o medycynie
- Książki militarne, wojskowe
- Informatyka, internet
- Poradniki i albumy
- Mapy, przewodniki, książki podróżnicze
- Książki dla dzieci
- Komiksy
- Kalendarze, gadżety i akcesoria
- Książki do nauki języka obcego
- Audiobooki - CD
- Popularni autorzy
- Filmy
- Gry
- Muzyka
- Gadżety
- Podręczniki, artykuły szkolne
- Czasopisma
- Krzyżówki
- Gry
- Filmy
- Muzyka
- Puzzle
- Zabawki
- Dziecko
- Zdrowie
- Dom i Ogród
- Sport i Turystyka
Nowości

JAVA W 24 GODZINY R CADENHEAD 424 STRONY

Opis
Java to język programowania, którego warto się nauczyć. To technologia nowoczesna i użyteczna, a jej możliwości doceniają nawet największe firmy z całego świata. Jest to przy tym język dojrzały i lubiany, cieszący się wsparciem ogromnej rzeszy pasjonatów programowania. Na tym jednak nie koniec zalet Javy: nauka tego języka należy do prostych i przyjemnych. Aby zacząć pisać aplikacje w Javie, wystarczy odrobina wysiłku i zaangażowania. Oznacza to, że jeśli zechcesz, w niedługim czasie będziesz pisać programy z graficznym interfejsem użytkownika, łączące się z usługami sieciowymi, działające na urządzeniach mobilnych, a nawet kod pracujący w środowisku Minecrafta! Ta książka to bardzo przystępny, zwięzły podręcznik składający się z 24 godzinnych lekcji. Jej celem jest nauka programowania w języku Java od podstaw. Pojęcia programistyczne są objaśniane w sposób zrozumiały, a technika tworzenia kodu została opisana krok po kroku. Po 24 godzinach spędzonych z tą publikacją będziesz pisać własne programy. Nauczysz się projektowania graficznych interfejsów użytkownika, tworzenia aplikacji mobilnych, zrozumiesz zasady programowania obiektowego. Po przeczytaniu książki będziesz przygotowany do nauki bardziej zaawansowanych technik programowania w Javie. Najważniejsze zagadnienia: • Konfiguracja środowiska programistycznego Javy • Podstawowe elementy kodu • Budowanie funkcjonalnych interfejsów użytkownika • Stosowanie wątków i praca z plikami • Techniki programowania obiektowego • Tworzenie aplikacji mobilnych Programowanie w Javie? Łatwiejsze, niż się wydaje!